lepšie umiestnenie na Googl5

4/23 kľúčových faktorov

Nájdite si dobrých copywriterov, ktorí vedia písať SEO optimalizované texty

Nie každý má talent na písanie, a ani nemusí. Tak ako nie každý vie sám opraviť upchatú kanalizáciu (a ani nechce), tak aj písanie je remeslo. Ktoré sa vo zvyšku sveta platí.

Slová predávajú. Príbeh predáva. A SEO PRÍBEH, ten predáva a priťahuje návštevy. Nie je ľahké nájsť copywriterov, ktorí píšu dobre a zároveň rozumejú základom SEO optimalizácie každého textu, ale v tom ich môžete usmerniť alebo neskôr môžete texty optimalizovať sami.

Vo väčšine prípadov ste zaneprázdnení a je jednoduchšie nechať niekoho, kto sa profesionálne venuje písaniu alebo aspoň vie veľmi dobre skúmať obsah, aby pre vás napísal texty, t. j. vytvoril dobrý obsah.

Ceny sa pohybujú od pár eur až po 30 eur, v závislosti od kvality textu, skúseností copywritera, ako dobre poznajú tému, takže potrebujú menej času na prieskum a písanie, až po vašu schopnosť vyjednávať.

Napríklad tento text, ktorý práve čítate, nikto iný nemôže napísať, pretože nepozná tému. Takže nemôžem zaplatiť niekomu, aby to napísal za mňa. A bolo by to drahšie, pretože pre mňa je ľahké písať o niečom „z hlavy“, o čom už všetko viem.

Preto je možné, že pre vodoinštalatéra Peťa je jednoduchšie napísať texty sám alebo ich nadiktovať niekomu, kto vie dobre písať obsah a formu, t. j. zabaliť text tak, aby sa pridalo trochu „mäsa“ , a nie aby to bolo len v bodoch, to môže urobiť niekto iný. V každom prípade, písanie si vyžaduje dôkladný prieskum, ale aj ŠTÝL musí byť prispôsobený pre Google, a nie pre učiteľa slovenského jazyka a literatúry.

Najväčším problémom pri hľadaní dobrých copywriterov (v slovenčine) je, že u nás je štýl väčšinou „školský“ a málokto vie písať „pre internet“, takže obsah sa dá ľahko stráviť, t.j. skenovať. Je dôležité dodržiavať určitú formu, šablónu, pomocou ktorej si väčší počet ľudí prečíta čo najväčšie percento textu. Text musí mať časti, ktoré vás zaujmú a udržia až do konca. A na samom konci vás motivuje zavolať Peťovi, aby vám opravil záplavu v kuchyni.

Dobrá SEO agentúra má dobrých copywriterov, ktorí vedia písať na akúkoľvek tému a tvoria super optimalizované texty. Dobrí copywriteri vymyslia tie najsilnejšie titulky pre cieľové kľúčové slovo, takže keď ich ľudia uvidia na Googli, radšej kliknú na váš web ako na výsledok nad vaším. Google to vidí a časom vám začne text lepšie hodnotiť, pretože si všimne, že ľudia na vás klikajú častejšie, aj keď ste vo vyhľadávaní horšie umiestnení. Toto je malé tajomstvo veľkých majstrov.

Často sa oplatí zaplatiť trochu viac, pretože zisk je oveľa väčší. Ale aj na to treba mať cit.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *