Získajte spätné odkazy prostredníctvom kvality a propagácie

23 kľúčových faktorov pre lepšie umiestnenie na Googli 16/23

Získajte spätné odkazy prostredníctvom kvality a propagácie

Zarábanie spätných odkazov je pre SEO kľúčové. Môžete ich získať dvoma spôsobmi:

  1. Vytvorením skvelého obsahu: Ľudia budú na váš web prirodzene odkazovať, ak im ponúknete hodnotný obsah.
  2. Propagáciou obsahu: Môžete investovať do propagácie na Facebooku alebo iných platformách, aby ste sa dostali pred širšie publikum.

Zamerajte sa na tvorbu pútavého obsahu:

  • Integrujte SEO s Facebook marketingom: Vytvorte obsah užitočný pre širšiu skupinu ľudí a potom ho propagujte na Facebooku. Táto počiatočná propagácia môže pomôcť šíriť povedomie o vašom obsahu.
  • Vytvárajte dlhší obsah: Štatistiky ukazujú, že texty s viac ako 2 000 slovami obsahujú väčšiu hodnotu a ľudia ich častejšie zdieľajú.
  • Zamerajte sa na riešenie problémov: Aký problém dokážete kreatívne vyriešiť svojím obsahom?

Propagácia pre podporu zdieľania:

  • Investujte do propagácie: Ak ste už investovali do tvorby kvalitného obsahu, oplatí sa ho propagovať. Zvyčajne je vhodné investovať do propagácie približne rovnakú sumu, akú ste vynaložili na tvorbu samotného obsahu.
  • Retargetingové kampane: Zameriavajte reklamy na ľudí, ktorí už navštívili váš web. Títo návštevníci sú potenciálne hodnotnejší, keďže už o vás prejavili záujem.

Sila spätných odkazov a „efekt snehovej gule“:

  • Čím viac kvalitného obsahu máte, tým viac spätných odkazov prirodzene získate. Čím vyššiu pozíciu máte vo vyhľadávaní, tým viac ľudí váš obsah uvidí a tým viac prirodzených spätných odkazov získate. Je to exponenciálny rast.
  • Silné stránky pretrvávajú: Keď sa dostanete na vrchol vo vyhľadávaní, je ťažké vás zosadiť, pretože prirodzene získavate čoraz viac spätných odkazov.
  • Technika „Skyscraper“: Vytvorte najlepší text na danú tému, nájdite konkurenčné stránky s relevantnými spätnými odkazmi a oslovte vlastníkov týchto stránok s návrhom, aby namiesto konkurencie odkazovali na váš, oveľa lepší a užitočnejší obsah.

Záver:

Zatiaľ čo platené kampane môžu pomôcť s počiatočnou návštevnosťou, na vybudovanie dlhodobého úspechu v SEO je kľúčové sústrediť sa na tvorbu pútavého a hodnotného obsahu. Keď ľudia uvidia hodnotu vášho obsahu, budú ho prirodzene zdieľať a linkovať, čo posilní vašu pozíciu vo vyhľadávaní.

23 kľúčových faktorov pre lepšie umiestnenie na Googli 15/23 – Vybudovanie siete partnerov – tajná prísada SEO agentúr

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *