Ako nakupovať?
Keď nájdete požadovaný produkt (produkty), musíte vybrať množstvo a kliknúť na tlačidlo PRIDAŤ DO KOŠÍKA.
Po dokončení výberu sa kliknutím na MÔJ KOŠÍK v pravom hornom rohu otvorí stránka s prehľadom všetkých objednaných produktov a kolónkami, ktoré je potrebné vyplniť, aby zásielka dorazila na požadovanú adresu.
Potom spôsob platby a ak máte nejaké pripomienky, môžete ich zadať do poľa komentára.
Kliknutím na tlačidlo POTVRDIŤ potvrdzujete, že súhlasíte s podmienkami nákupu a vaša objednávka vstupuje do procesu spracovania. Na Vami zadaný e-mail Vám príde potvrdzujúci email o úspešnom nákupe, ako aj všetky notifikácie o zmene stavu Vašej objednávky.
Prajeme Vám príjemné nakupovanie!
Zaplatenie poštovného?
Pri každom nákupe nad 50€ sa poštovné neplatí, pri nižšej sume nákupu ako vyššie je cena poštovného 5€.
Aká je dlžka záruky?
Štát garantuje zhodu 24 mesiacov na každý výrobok. Termín záruka sa používa výlučne na dobu trvania plnenia, ktorá je dlhšia ako 24 mesiacov, napríklad 3 roky, 5 rokov a je uvedená pri každom produkte.
Aká je dodacia lehota?
Pri všetkých objednávkach prijatých do 12:00 je dodacia lehota jeden až dva pracovné dni. V prípade, že je dôvod na dlhšiu dodaciu lehotu, budete o tom informovaní.
Spôsob platby?
Objednaný tovar môžete zaplatiť kuriérovi na dobierku, cez faktúru (po objednávke obdržíte pokyny k platbe emailom) alebo cez PayPal.
Sťažnosti?
Lehota na uplatnenie reklamácie je 24 hodín od prevzatia tovaru.
Reklamáciu nahláste na email eshop@braytron-led.sk a nezabudnite uviesť nasledujúce údaje:
1. Meno a priezvisko
2. E-mailová adresa
3. Číslo faktúry alebo pokladničného dokladu, ktorý ste obdržali s tovarom
4. Správa, v ktorej popíšete dôvod reklamácie.
Veci určené na vrátenie musia byť zabalené v pôvodnom obale, pričom dbajte na to, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Nezabudnite priložiť faktúru alebo pokladničný blok a na balík napíšte „reklamáciu“ a číslo dokladu, ktorý ste dostali.
Po príchode poškodeného tovaru do našej prevádzky a kontrole oprávnenosti reklamácie Vám bude správny tovar doručený na Vašu adresu. Ak položka už nie je k dispozícii, vrátime vám peniaze.
Lehota na odpoveď na reklamáciu je 8 dní od prijatia reklamácie.