23 kľúčových faktorov pre lepšie umiestnenie na Googli 22/23 – Preskúmajte trh a hľadajte problémy

Buďte kreatívni a pozerajte sa na SEO širšie

Neobmedzujte sa len na vyhľadávacie dopyty:

  • Klienti nemusia vedieť, čo chcú: Zákazníci si často neuvedomujú všetky svoje problémy a nevyhľadávajú ich riešenia priamo v Google.
  • Preskúmajte trh a hľadajte problémy: Vydajte sa za klientmi, porozprávajte sa s nimi a zapisujte si nápady. Aktívne hľadajte ich problémy, aj tie, ktoré nevyhľadávajú.
  • Príbehy predávajú: Prostredníctvom prieskumu, rozhovorov a analýzy dát z Googlu získate množstvo nápadov na obsah.

Obsah pre rôzne kanály:

  • Tvorba obsahu mimo zamerania na Google: Napíšte zaujímavý obsah, ktorý nemusí mať vysoké vyhľadávacie dopyty. Môžete ho šíriť na Facebooku, či iných kanáloch a prilákať návštevníkov na váš web.
  • Zvýšte povedomie o značke: Kreatívny obsah môže pritiahnuť spätné odkazy a pomôcť budovaniu značky. Môže tiež zaujať médiá a priniesť vám bezplatnú publicitu.

Spoznajte svojich klientov:

  • Pýtajte sa otázky: Nepýtajte sa len na potreby klientov z pohľadu vyhľadávania. Klaďte otázky typu „ako“, „čo“, „prečo“ a „kde“.
  • Získajte si dôveru: Pochopte problémy a spôsob uvažovania vašich klientov. Zbavte sa nedôvery a predajte im výhody vašich služieb.
  • Odlišujte sa: Vždy hľadajte spôsoby, ako sa odlíšiť od konkurencie a zanechať u klientov dobrý dojem. Vytvorte si jedinečný predajný návrh a prekvapte ich malým darčekom.

Záver:

Úspešná SEO stratégia sa nepozerá len na vyhľadávacie dopyty. Buďte kreatívni, spoznajte svojich klientov a tvorte obsah, ktorý im prinesie hodnotu. Zvýšte povedomie o značke a budujte dlhodobé vzťahy s klientmi.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *