Zvládnite content marketing a optimalizáciu jednotlivých článkov

Každý článok je dôležitý a bojuje o svoje miesto na výslní Googlu. Časy, keď ste mohli vytvoriť web s jednou stránkou a byť na vrchole, sú preč. Teraz potrebujete SIEŤ. Množstvo zameraného, kvalitného obsahu, ktorý je prepojený a dopĺňa sa. Vaša domovská stránka už zriedka priláka najviac návštev. Najčastejšie na ňu prídu návštevníci, ktorí vás už poznajú a hľadajú vašu značku, alebo prichádzajú priamo na vašu doménu. Títo ľudia sa o vás pôvodne dozvedeli prostredníctvom konkrétnej vstupnej stránky, ktorá bola v skutočnosti blogovým článkom.

Najviac nových návštevníkov teda príde na jednotlivé stránky, články na blogu. Preto je dôležité, aby tieto stránky, blogové príspevky, boli veľmi dobre optimalizované pre Google. Existuje veľa faktorov, ktoré to ovplyvňujú.

Obsah by mal mať relevantné fotografie, dobrý nadpis, správne vložené kľúčové slová (ale nie príliš veľa), 100 % originálny obsah, nie preklady ani kópie, ale jedinečný obsah a nápady, alebo prípadne staré nápady a informácie, len oveľa lepšie prezentované, rozprávané, teda napísané vašimi vlastnými slovami. Potrebné sú aj externé odkazy na relevantné webové stránky, ktoré podrobnejšie alebo lepšie vysvetľujú vedľajšie témy (o ktorých ste ešte nenapísali články). Cieľom je, aby vaši používatelia nemuseli ísť späť do Googlu, aby niečo našli, ale aby ste ich nasmerovali vy, pretože im to poskytne lepšiu používateľskú skúsenosť a menej práce.

Text musí začínať čo najviac „nad prehnutím“ (nad prvým rolovaním), t. j. nesmiete mať nad obsahom obrovské bannery, ale obsah musí byť umiestnený hneď na začiatku, aby používateľ čo najrýchlejšie našiel informácie, ktoré hľadá.

Viac o on-page SEO optimalizácii sa môžete dozvedieť na internete. Ak sú vaše jednotlivé stránky silné, potom je silný aj celý váš web.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *